پیشگام در طراحی

نخستین و قدرتمندترین نرم افزار سازمانی مدیریت دفاتر حقوقی در کشور

مدیریت آسان

دسترسی آسان و سریع به اسناد در هر زمان و مکان

مدیریت راهبردی دفاتر حقوقی

دسترسی به گزارشات مدیریتی برای مدیریت حرفه ای عملکردها

جستجوی بسیار سریع

روش های قدیمی در جستجو برابر است با سردرگمی در حجم انبوهی از اسناد

نسخه همراه

دسترسی به اطلاعات پرونده ها و اسناد بر روی تلفن همراه و تبلت

سامانه دعاوی کیفری و حقوقی و اجرای احکام
مدیریت و ذخیره اطلاعات پرونده های حقوقی دعاوی له و علیه سازمان و در نهایت پایش و استخراج نتایج و گزارشات جامع، پویا، سریع و مدیریتی.
تملک و مستند سازی اموال غیرمنقول
ثبت و مدیریت اطلاعات و فرآیندهای خرید، تملک و مستندسازی اموال غیرمنقول و اراضی و املاک سازمانها مطابق قوانین و آیین نامه های مربوط و باقابلیت اتصال به GIS و بایگانی اسناد و پرونده ها و ...
سامانه قراردادها و مناقصات
سامانه مديريت قراردادهای بامداد بمنظور افزایش سرعت و دقت در کنترل صحيح، منظم و به موقع فرايند عقد، اجرا و اتمام قراردادهای سازمان ها طراحي گرديده است.
سامانه جامع قوانین و مقررات
مشتمل بر قوانین و مقررات، آراء و نظریات حقوقی از ابتدای قانون گذاری در ایران، بصورت ساختاربندی شده با قابلیت جستجوهای پیشرفته و ...
ویژگی های سامانه
ارائه سریع گزارشات مدیریتی و اقدامات انجام شده پرونده ها هشدار یادآوری مهلت های قانونی مهم مانند دادگاه ها، مهلت اعتراض و تجدیدنظرخواهی و رویدادها به کارشناسان و مدیران حقوقی و پیامک آنها یکپارچگی کلیه زیر سیستم ها نظیر دعاوی، تملک، مستندسازی و شکایات منطبق بر قوانین جاری کشور و طراحی کاملا تخصصی حقوقی

اداره حقوقی الکترونیکی چیست؟

اداره حقوقی الکترونیکی سامانه ای است که به شما امکان ایجاد پرونده های الکترونیکی دعاوی و املاک، بایگانی الکترونیکی اسناد و مدارک، دسترسی به گزارشات لحظه ای و آمار الکترونیکی، تولید خودکار اوراق قضایی و در نهایت مطالعه الکترونیکی پرونده ها را خواهد داد. این سامانه به عنوان ابزاری قدرتمند، اسناد و مدارک حقوقی در سازمان را مدیریت نموده و پس از ذخیره سازی الکترونیکی و تحلیل داده های اسناد، مدیران و کارشناسان حقوقی را در امر برنامه ریزی، انتخاب و اجرای فرآیند مناسب یاری می رساند. از مهم ترین دستاوردهای این سامانه می توان به فایق آمدن بر مشکلات و چالش هایی نظیر " مراجعه فیزیکی به حجم انبوهی از مدارک کاغذی و اتلاف وقت و منابع فیزیکی و انسانی و احتمال از بین رفتن اسناد"، " کندی پاسخگویی به مراجعه کنندگان و زمانگیر بودن دسترسی به سوابق پرونده های دعاوی و املاک "، " دوباره کاری در پرداختها و تضییع حقوق و مالکیت سازمانها در اراضی و املاک و اموال غیر منقول"، " ایجاد خسارت به سازمان به علت امکان فراموشی اوقات و رویدادهای مهم و مهلتهای قانونی دفاتر حقوقی (مانند هشدار پایان مهلت تجدیدنظر خواهی)" و هزاران چالش دیگر اشاره نمود. در ادامه این مطلب می توانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه مشاهده نمایید.

پشتیبانی و خدمات

ارائه پشتیبانی، آموزش، رفع اشکالات کاربران در کمترین زمان توسط دپارتمان پشتیبانی





درخواست دمو
درخواست دمو

جهت برگزاری جلسه ارائه سامانه ها و مشاوره حضوری و آنلاین، فرم زیر را تکمیل کنید.

نام شرکت/سازمان
نام نماینده
سمت/واحد سازمانی
زیرسیستمهای مورد نظر



شماره تماس ثابت
همراه
آدرس ایمیل